RSS
Biomania.ro

marți, 9 martie 2010

Ciorba de perisoare



Avem nevoie de:

500 g. carne tocata(porc sau amestec)
2 cepe
2 morcovi
pastarnac, telina
3 rosii
1 ardei
2 oua
2,3 cartofi
patrunjel,leustean
sare, piper
bors de putina

Se curata zarzavatul. Morcovii, telina, pastarnacul se dau dupa preferinta pe razatoarea mare/mica sau se pot taia cubulete



Se pun la fiert in apa cu sare si delikat.
Rosiile si ardeiul se taie cubulete si se pun si ele la fiert peste restul zarzavaturilor.
Fiind iarna eu am folosit zarzavatul facut asta toamna din rosii si ardei



Se lasa sa fiarba, timp in care se pregatesc perisoarele.
Se pune intr-un castron carnea tocata, un galbenus de ou, sare, piper, delikat, 1 felie de paine inmuiata si stoarsa bine, o lingurita cu bulion, patrunjelul tocat foarte marunt si ceapa data la robot cu o picatura de ulei si un praf de sare. Eu asa o fac si asa sunt sigura ca nu-mi va iesi cate o bucata de ceapa, cat de marunt ar fi taiata din perisoare...



Se amesteca bine toate se potriveste gustul de sare si piper si se formeaza perisoare, care se pun in vasul cu ciorba la fiert







Sunt fierte cand se ridica deasupra.

Pentru mai multa siguranta, acum le puteti scoate si pune deoparte, cat timp vor fierbe cartofii, dar mie nu mi s-a intamplat sa mi se sfarame perisoarele.



Cartofii taiati cubulete se pun acum la fiert



Cand cartofii sunt fierti se pun in oala cu ciorba perisoarele, daca vreti puteti pune si o mana de paste si borsul.
Puteti lasa ciorba asa sau o puteti drege cu un ou
La urma adaugati leustean



POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu