RSS
Biomania.ro

sâmbătă, 6 martie 2010

Mini pizza



De cum am vazut reteta pe blogul Amaliei, am zis ca neaparat trebuie sa o fac (multumiri)

Mai ales ca aluatul mi s-a parut ff interesant(contine gris !). Nu am mai facut niciodata un asemenea aluat, dar daca respectati cantitatile iese extraordinar.

Avem nevoie de :

500g faina alba
40g gris
2 linguri ulei de masline
10g drojdie uscata(amfolosit Pakmaya)
300 ml apa calduta
1 lingurita de zahar
1 1/2 lingurita de sare

1 ou pentru uns, sos de rosii pentru pizza

Puneti putina apa din cantitatea de mai sus la incalzit si cu ligurita de zahar, adaugati drojdia, amestecati si puneti din cantitatea de faina cateva linguri.
Astfel veti obtine maiaua.
Eu procedez asa ca sa fiu sigura ca aluatul va creste intotdeauna repede si sigur.
Puneti restul de faina, grisul si sarea intr-un castronel sau si mai bine la robot, adaugati maiaua dupa ce si-a dublat volumul si restul de apa calda.
Framantati bine. Lasati la crescut toto pana isi dubleaza volumul.In functie de cat aveti de cald in bucatarie cam o ora .Aluatul iese super

In timpul acesta taiati toate ingredientele pentru pizza. Folositi cam cate ati folosi in mod normal la o pizza facuta in tava aragazului.
Eu am pus ciuperci, salam, sunca, ardei rosu kapia, masline si cascaval musai.

Cand aluatul a crescut ungeti-va mainile cu putin ulei la fel si masa pe care veti lucra aluatul si intindeti-l pana ajunge cam de 40x40. Se va intinde ff usor.

Puneti peste el neaparat sosul de rosii pentru pizza care va place, apoi toate celelalte ingrediente





Rulati bine, dar cu grija aluatul
Taiati apoi in fasii de 1cm



Asezati-le in tava in care puneti hartie de copt, ungeti cu ou; puteti presara si putin oregano deasupra



Bagati tava in cuptorul incins. Acum timpul da coacere va diferi de la un cuptor la altul
La 230 de grade ar trebui sa stea 15 minute.
Eu am cuptor normal pe gaz si in jumatate de ora au fost gata.

Au iesit 21 de mini pizze

POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu