RSS
Biomania.ro

sâmbătă, 6 martie 2010

Placinta cu dovleac (din aluat dospit)




Avem nevoie de :

- un dovleac placintar
- 250 gr. zahar (pentru cine vrea mai dulce chiar 300, pentru ca aluatul nu are zahar)
- 50 grame unt
- jumatate ceasca ulei
- un cubulet drojdie
- 600 gr. faina

Aluatul il gasiti la placinta cu iaurt. E aluatul pe care il folosesc la orice.

Se taie dovleacul cubulete se da pe razatoarea mare. Se adauga untul, uleiul si zaharul si se pune pe foc mic la calit cam 20, 25 de minute.
Eu am pus in el si doua vanilii si f. putina esenta de rom si musai scortisoara. Cui nu-i place sa nu puna...





Se framanta aluatul si se lasa la dospit, intre timp se raceste si dovleacul.
Cand a crescut se imparte aluatul in functie de cum vrem sa facem placintele. Eu am ales de data asta sa fac patru placintele mici, ca niste strudele...mai mari



Se ruleaza placintelele si se aseaza in tava unsa. Eu le-am taiat pana jos cu un cutit, portionandu-le deja pentru cand vor fi gata



Se coc la foc moderat o ora, sau in functie de cuptor, pana se rumenesc


POFTA BUNA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu